domingo, 22 de junio de 2008

TEBEOS

Tebeos,ara anomenats còmics, buscant a casa de la meva tia he trobat un munt de tebeos.

El primer es el de la colecció OLE sobretot de Mortadelo y Filemón,qui no té a casa seva un tebeo d'aquesta serie,apart dels de Mortadelo tb he trobat del Botones Sacarino,Zipi y Zape i de Superlópez,quins bons moments he pasat abans i ara q. he tornat a llegir algún d'ells.

El segon es el de serie bèl.lica,aquí al costat teniu un exemple d'un d'ells però hi havia un munt a noms tant sugestius com Zona de Combate,Grandes Batallas......

El tercer,de la serie Dysney,qui no ha disfrutat de les aventures del pato Donald,els seus cosins i l'avar del seu tio Gilito,tb el Miki y Goofy i ......

El quart;m'he trobat 2-3 tebeos del Guerrero del Antifaz,d'aquesta serie tenia un munt ja q. cada diumenge el meu pare m'el compraba,però la primera vegada q. vaig suspendre una assignatura o varies,sino m'equivoco a cinquè d'EGB, m'els va trencar tots,excepte aquests, i van anar a parar a les escombreries.Q. hi farem.
El cinquè,el primer i del qual van agafar el nom genèric tots els altres; el TBO amb els invents del profesor Franz de Copenhague,la familia Ulises....,
no pasaran mai de moda tot i les modes actuals del Manga.

1 comentario:

Jordi dijo...

Grans, grans els de OLÉ!! Recordo que el meu pare en feia col·lecció!