jueves, 5 de junio de 2008

MONTAPLEX

Seguint amb lo q. m'he trobat a casa de la meva tia m'ha fet molta il.lusió uns soldadets q. es venien en jugueteries o granjes a 5ptas el sobre.Estic parlant evidenment dels sobres Montaplex.
Quines batalles em montaba al menjador de casa meva tot sol o després de veure pel.lícules de guerra en la famosa "sesión de tarde" a TVE.



Aquí teniu uns exemples:

Un es un tanc i els altres són uns soldats japonesos(els de color groc) i uns de francesos( els de color rosa):
Normalment aq. soldats solien ser copies de la casa de modelisme Airfix però molt menys treballats els motllos.
Tb hi havien uns altres de 2 dimensions(els Montaplex són de 3 dimensions) anomenats Serjan,aq. tb venien en uns sobres molt semblant als Montaplex

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Força més digne aquest format de blog. Felicitats.

Xavi Sensei

Jordi dijo...

Ei!! Sesión de tarde!! Què gran!! Sempre indis contra el setè de caballeria!! Jo era més dels playmobil...