lunes, 16 de junio de 2008

MARXA DELS 7 CIMS 2008

Marxa nova per nosaltres i tb primer any q. es troba dintre de la copa catalana de marxes de resistencia.Aq. marxa transcorre per l'alt i el baix Penedès i com diu el set nom has de fer 7 cims d'aq. comarques amb el premi afegit q. 5 d'aq. cims són 100cims.La Marxa dels 7 cims de 59.6 km i 4912 metres de desnivell acumulat.
La marxa comença a les Dous al poble de Torrelles de Foix i com sempre quedem davant de la casa del Xavi a les 5,00h per arribar a les 6,00-6-15h ja q. la marxa comença a les 6,30h,com sempre desde aquí sortim el Jordi japo,la Txell,el Xavi i jo,allà ens trobem amb el Raúl i el seu germà David,la María i el Josep.
La marxa comença pujant fins el primer cim;el Clapí vell(704m),D'allí ja divisem el segon l'Àliga (698m), llavors tenim uns 12 km de baixada fins a Vallflor on hi ha l'esmorzar.
Que dir del l'esmorzar: Pa de pagès amb tomàquet amb embotits variats, donuts, pastes, beguda isotònica... i no ún per cap.
Després de l'esmorçar enfilem cap el següent cim, la Talaia de Montmell(861m), i per lo q. sembla en el paper i per la muntanya q. veiem davat no serà "coser y cantar" i la veritat es q.
la pujada tenía tela i amb l'esmorçar,el sol i la calor q. feia va costar una mica d'arribar-hi,però valia la pena per les vistes q. hi havia d'aq. 2 comarques.Un moment per fer les fotos de rigor(es la foto d'aquí al costat) i llavors agafem un camí pedregós i ideal pel meu tocat turmell que tot carenejant ens porta fins l'Ermita de Sant Miquel (km 20).,D'aquí baixem per un camí estret i tb pedregós (sort q. no plovia) a buscar el següent avituallament sòlid (km 32); en el paper semblava q. sería bastant pla però hi havia dos collets anomenats de Sant Marc i Selma no gaire forts però on ja es començaba a notar el cansament(jo crec q. més mental q. físic ja q. nosaltres teníem el cap en la marxa de Cap de Rec i pensavem q. aq. sería bufar i fer ampolles).
Després d'aq. avituallament iniciem la pujada cap a Montagut (962m i foto d'abaix), primer, i després Formigosa (995m).
Després agafem un tros del camí de la Monserrat-Reus per anar fins al Puig de Solanes (914m) i Puig de Castellar d'Ancosa (944m). En aq. tros de camí van caure 4 gotes
per tocar els nassos.
La resta de la cursa ja es cap avall,arribem al cap 11 hores i 4 minuts.
Al final una dutxa(d'aigua freda ja q. no hi havia de calenta) i cap a casa a descansar i a preparar la Cap de Rec.
Estic feliç per dues coses; la primera es q. no va ploure(si exceptuem 4 gotes) i la segona es q. no em vaig torçar el turmell.
Com a premi una bonica samarreta tècnica per lluir en les marxes.