lunes, 26 de mayo de 2008

MARXA ROMÀNICA DE NAVÀS 2008

Tenia ganes de fer aq. marxa de 80km,ja q. ni l'havia fet mai i semblava força interesant i dura,però com sempre les coses no surten com un voldria.
Primer encara tenis el turmell resentit de la marxa de Riudoms i després el temps previst pel cap de setmana no prometia gaire i el divendres havia plogut un fotiment,tb diversos companys no venien per lesions com l'Alba i el Japo.
Del bar el Refugi vem sortit el dissabte amb un tepms força plujós la Txell,el Xavi i jo.En el camí cap a Navàs no va parar de ploure amb intensitat,allà ens vem trobar amb els germans Vernet (Raül i David), el Josep i la Maria com no sota la pluja,ja no gaire forta però si constant.
A les 18h va començar la marxa i vem veure q. lo pitjor sería el fang i no la pluja,tots el camins eren verdaders fangals on feias un pas cap endavant i dos cap endarrera,més q. camina lliscaves,la veritat es q. la pluja era lo de menys.

A l'arribar al control 1 ademés de la pluja i el fang s'afegeix a la festa el vent q. augmenta la sensació de fred.En aq. part de la marxa només vaig amb el Xavi i la María,els germans Vernet i el Josep van més endavant i la Txell més endarrera.Tb es va fent de nit i els camins segueixen igual

De sobta després de pujar una petita montanya arriben a una una baixada molt empinada,plena de fang i aigua i sense arbres per on agafer-se.Vaja drama,la veritat es q. com no porto pals vaig baixar-la quasi tota de cul,tot i això en un tram vaig caure pla cap endarrera, per sort sense conseqüencies.
A l'arribar al control 2( km 20) trobem al Josep, Raül i David. El David s'està pensant en abandonar,jo parlo amb el Xavi i tb ho pensem,no per estar fisicament malament sino pel perill del terreny ja q. ara es de nit i jo ja portava dues torçades al turmell resentit per culpa del fang,a sobre un dels organtzadors li diu al Xavi q. de baixades com la que n'hem fet ens en trobarem un parell,així q. el David,el Xavi i jo decidim abandonar.
El Raül. la María i el Josep decideixen continuar i tb la Txell q. venia més endarrerida.Al final tots van arribar encara q. amb seqüeles físiques no greus.
Jo crec q. per fer les marxes tinc q. disfrutar-les i la veritat es q. en aq. no ho estava fent,ademés personalment trobo q. havia força perill i jo amb el turmell fet pols no volia arriesgar-me a acabar la temporada en aq. dates.
Es la segona marxa q. abandono,però no va ser tant traumàtica com la primera pq. en aq. no trobo q. he fallat.Tinc la samarreta guardada per l'any q. ve: si el temps acompanya.



No hay comentarios: